Είμαστε όλοι μια ομάδα! Είμαστε όλοι μια ομάδα;
Πηνελόπη Διαμαντάκου Αξιοποιήθηκε η βιωματική και η ομαδοσυνεργατική μέθοδος. Οι μαθητές δούλεψαν σε ζευγάρια, μικρές ομάδες και στην ολομέλεια σε ασκήσεις γνωριμίας, ανάπτυξης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης. Ο κάθε μαθητής αναγνώρισε τη σημασία της ομάδας και τους διαφορετικούς ρόλους που αναλαμβάνει ο καθένας στην οικογενειακή, κοινωνική και σχολική ζωή. Επικεντρωθήκαμε στην καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος και κοινωνικής ευθύνης στην ευρύτερη κοινωνική ζωή των μαθητών. Η ενσυναίσθηση και η αναγνώριση της διαφορετικότητας δημιούργησε το κατάλληλο κλίμα ώστε να ασχοληθούμε στο τρίτο τρίμηνο με το σεβασμό, την απουσία του και το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. |