Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ KA2, υποδοχή καθηγητών στο σχολείο μας, Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Προγράμματα
-
Τελευταία Ενημέρωση Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2021 10:31
-
Δημοσιεύτηκε Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2021 13:22
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus+ "Let's CAMOLE - Let's Create a Motivating Learning Environment" υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας από τις 28/09/2021 έως και την 01/10/2021 συναδέλφους εκπαιδευτικούς από τη Σλοβενία, τη Λιθουανία, την Πορτογαλία και την Ουγγαρία, δυστυχώς, χωρίς μαθητές λόγω της πανδημίας. Η ομάδα καθηγητών και μαθητών της Γερμανίας δεν είχε την άδεια να ταξιδέψει για τον ίδιο λόγο. Συμμετείχε στις συναντήσεις και τις δραστηριότητες του προγράμματος διαδικτυακά.
Την πρώτη ημέρα το πρόγραμμα ξεκίνησε τις δραστηριότητές του στον χώρο μεγάλου ξενοδοχείου του Ηρακλείου και όχι στο σχολείο λόγω των έκτατων συνθηκών που διαμορφώθηκαν από τον μεγάλο σεισμό της Κρήτης (αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων).
Στην προπαρασκευαστική συνάντηση, αφού έγινε ένα παιχνίδι γνωριμίας, παρουσιάστηκαν καινοτόμες δράσεις στο σχολείο σε διάφορους τομείς. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν δημιουργικές δραστηριότητες γνωριμίας με τον ελληνικό πολιτισμό, όπως τις συνήθειες των Ελλήνων και την παραδοσιακή διατροφή και γεύτηκαν παραδοσιακά εδέσματα. Στη συνάντηση αυτή η ομάδα από τη Γερμανία συμμετείχε διαδικτυακά.
Την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021 –δεύτερη ημέρα του προγράμματος- οι φιλοξενούμενοι καθηγητές επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κα Διαμαντάκου, κα Αμοναχάκη και κα Δερμιτζάκη. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να περιηγηθούν οι συνάδελφοι μας στον χώρο όπου άλλοτε δέσποζε το μεγαλύτερο οικονομικό, πολιτικό και πολιτιστικό κέντρο της μινωικής Κρήτης. Η περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο βασίστηκε στις αρχές της βιωματικότητας, της παρατήρησης, της συνεργασίας – αλληλεπίδρασης και της δημιουργικότητας.
Οι συνάδελφοι χωρισμένοι σε ομάδες πήραν φύλλα εργασίας με δραστηριότητες, τις οποίες είχε ετοιμάσει η υπεύθυνη του προγράμματος για το σχολείο μας κα Διαμαντάκου. Παρατηρώντας τον χώρο και καθοδηγούμενοι από τα σχεδιαγράμματα και τις πληροφορίες των πινακίδων του μεγάρου και των φύλλων εργασίας γνώρισαν όχι απλώς τον χώρο όπου στεγάστηκε ο μινωικός πολιτισμός –το μεγαλοπρεπές κι επιβλητικό παλάτι-, αλλά και τον ίδιο τον πολιτισμό σε διάφορες εκφάνσεις του: οικονομική ζωή, θρησκευτικές αντιλήψεις και συνήθειες, πολιτική οργάνωση, καλλιτεχνική έκφραση.
Μετά την επιστροφή στο σχολείο ακολούθησε επεξεργασία των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο, πάλι με βιωματικό τρόπο. Σε αυτήν τη φάση των δραστηριοτήτων συμμετείχε διαδικτυακά η ομάδα της Γερμανίας καθώς και μαθητές του σχολείου μας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Δυστυχώς, ούτε σε αυτό το στάδιο μπόρεσαν να είναι παρόντες μαθητές λόγω της αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων. Έστω και μέσω του διαδικτύου παρούσες οι ομάδες μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τις δραστηριότητες που είχε ετοιμάσει η κα Διαμαντάκου: προσφορές στους θεούς, βάδιση με χειροποίητα σανδάλια, διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων …
Αυτό που αποκομίσαμε εκείνη την ημέρα –καθηγητές και μαθητές- ήταν αφενός ότι δε χρειάζεται απαραίτητα ξενάγηση σε έναν αρχαιολογικό χώρο για να τον γνωρίσεις, αφετέρου ότι η ιστορία ενός τόπου σε μια δεδομένη χρονική στιγμή διδάσκεται αποτελεσματικότερα μέσα από την παρατήρηση, το παιχνίδι, τη συμμετοχή και τη συνεργασία εκπαιδευτικών-μαθητών.
Την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021 η ομάδα των καθηγητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα με την υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος κα Διαμαντάκου και συνοδό την κα Δερμιτζάκη, χωρίς τη συνοδεία μαθητών λόγω των έκτακτων συνθηκών που κρατούσαν κλειστά τα σχολεία στην περιφέρεια Ηρακλείου εξαιτίας της συνεχούς σεισμικής ακολουθίας, επισκέφθηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Η κα Διαμαντάκου είχε προετοιμάσει κάποιες δραστηριότητες, ώστε να προτείνει γόνιμους τρόπους για την επαφή μαθητών με ένα μουσείο σύμφωνα και με το θέμα του προγράμματος. Στη συνέχεια, διασχίζοντας τη Δουκός Μποφώρ, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα ενετικά τείχη, η ομάδα των καθηγητών έφτασε στο ενετικό λιμάνι Ηρακλείου. Μετά από μια σύντομη ξεκούραση στο καφέ Μαρίνα, συνέχισαν τη βόλτα τους ανεβαίνοντας την 25ης Αυγούστου και έφτασαν στα Λιοντάρια. Σε όλη τη διαδρομή η κα Διαμαντάκου ξεναγούσε τους ξένους στα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης (Νεώρια, Άγιος Τίτος, Λότζια, Βασιλική Αγίου Μάρκου, Κρήνη Μοροζίνι) μέσα από δραστηριότητες με τις οποίες μια ξενάγηση θα μπορούσε να γίνει πιο ενδιαφέρουσα. Τέλος, διασχίζοντας την κεντρική αγορά της πόλης και ενεργοποιώντας κάθε ομάδα μία διαφορετική αίσθηση, για να νιώσουν τον παλμό της πόλης, η ομάδα κατέληξε στην πλατεία Κορνάρου. Με τη γλυκιά αίσθηση του έρωτα στο άγαλμα του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας η ομάδα ανανέωσε το ραντεβού για την επόμενη μέρα στο σχολείο.
Την τέταρτη ημέρα του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες στο σχολείο, δυστυχώς, με τη συμμετοχή μόνο των καθηγητών λόγω των έκτακτων συνθηκών.
Αρχικά, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να αναπαραστήσουν στο προαύλιο του σχολείου μια ανασκαφή και να συνθέσουν τα κομμάτια των «ευρημάτων» τους σε ενιαίο αντικείμενο. Στη συνέχεια στον χώρο πολλαπλών χρήσεων μελέτησαν τη Γραμμική Β γραφή και επικοινωνώντας παράλληλα με τους μαθητές από τα άλλα σχολεία της Ευρώπης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μελέτησαν τον μινωικό πολιτισμό, αναπαρέστησαν μια ιερή προσφορά, κατασκεύασαν αρχαία υποδήματα και έφτιαξαν ένα συνεργατικό πόστερ για την Κρήτη.
Η ημέρα έκλεισε με ένα αποχαιρετιστήριο γεύμα σε εστιατόριο και ανταλλαγές αναμνηστικών αντικειμένων.
Ωράριο για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Σχολικό έτος 2021-2022
-
Τελευταία Ενημέρωση Κυριακή, 03 Οκτωβρίου 2021 13:51
-
Δημοσιεύτηκε Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2021 13:17
Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την ΥΑ 111525/ΓΔ4/09-09-2021 (ΦΕΚ 4188/10-09-2021) το ωράριο για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (στην πλατφόρμα Webex) είναι το ακόλουθο:
Ώρα |
Από |
Έως |
1η |
8:30 |
9:10 |
2η |
9:20 |
10:00 |
3η |
10:10 |
10:50 |
4η |
11:00 |
11:40 |
5η |
11:50 |
12:30 |
6η |
12:40 |
13:20 |
7η |
13:30 |
14:10 |
Η συμμετοχή όλων των μαθητών είναι υποχρεωτική. Παρακάτω ακολουθούν οδηγίες για τη σύνδεσή σας στο Webex, απλά κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
Οδηγός Μαθητή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ 136/2021) Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις.
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Σχολικό έτος 2021-2022
-
Τελευταία Ενημέρωση Πέμπτη, 08 Σεπτεμβρίου 2022 22:20
-
Δημοσιεύτηκε Τετάρτη, 01 Σεπτεμβρίου 2021 20:42
Νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ 136/2021) Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις.
Άρθρο 86 Αξιολόγηση μαθητών 1. Το άρθρο 3 του π.δ. 126/2016 (Α΄ 211), περί της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών του Γυμνασίου, αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 3 Διαδικασία αξιολόγησης Η διαδικασία αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή ορίζεται ως εξής: 1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κ.λπ., β) οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, γ) οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, και οι διαθεματικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, δ) οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης), ε) οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ). 2. Όσον αφορά τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες αυτέςείναι: α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης ή β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα. Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος. 3. Στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ και της Ομάδας Β΄ των περ. α' και β', αντίστοιχα, της παρ. 1 του άρθρου 2 διενεργείται υποχρεωτικά μία (1) τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης. Οι διδάσκοντες μαθήματα της Ομάδας Α' και της Ομάδας Β' δύνανται να επιλέξουν στο πρώτο και στο δεύτερο τετράμηνο, τον τρόπο διεξαγωγής της αξιολόγησης αυτής επιλέγοντας μεταξύ των εναλλακτικών που προβλέπονται στην περ. δ' της παρ. 1. Στα μαθήματα της Ομάδας Γ΄ του τρίτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 2 δεν διενεργείται καμία τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης. 4. Οι ολιγόλεπτες δοκιμασίες πραγματοποιούνται με ή χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων γραπτών ερωτήσεων. Ο αριθμός και η συχνότητα των ολιγόλεπτων δοκιμασιών που πραγματοποιούνται σε κάθε τετράμηνο επαφίενται στην κρίση του διδάσκοντος.».
Για να δείτε τον νόμο 4823/2021 (ΦΕΚ 136/2021) πατήστε εδώ.
Αριστούχοι μαθητές σχολικού έτους 2020-2021
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Σχολικό έτος 2020-2021
-
Τελευταία Ενημέρωση Δευτέρα, 06 Σεπτεμβρίου 2021 22:41
-
Δημοσιεύτηκε Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021 13:53
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Τάξη: Α
Α/Α |
Τμήμα |
Επώνυμο Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
Όνομα μητέρας |
Μέσος Όρος |
Μέσος Όρος Ολογράφως |
Χαρακτηρισμός μέσου όρου |
1 |
Α2 |
Παπαδάκη Ελένη |
Κωνσταντίνος |
Ελεάνα |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
2 |
Α3 |
Φιλίππου Δήμητρα |
Εμμανουήλ |
Θεοδώρα-Ευαγγελία |
19 11/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
3 |
Α6 |
Χάσα Λούκα |
Λουλζίμ |
Οριέτα |
19 11/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
4 |
Α5 |
ΟΥΡΑΝΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΙΑΚΩΒΟΣ |
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ |
19 10/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
5 |
Α2 |
Παρσαλίδου Ευρυδίκη |
Χρήστος |
Γεωργία |
19 10/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
6 |
Α4 |
ΔΟΞΑΣΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 9/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
7 |
Α6 |
Ψυχαράκη Γεωργία |
Ιωάννης |
Ελένη |
19 9/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
8 |
Α6 |
ΤΣΙΣΜΕΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΑΝΝΑ |
19 8/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
9 |
Α1 |
Αγαπίδη Βασιλική-Ελένη |
Λάζαρος |
Μαρία |
19 7/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
10 |
Α4 |
Καλαϊτζάκη Αικατερίνη |
Δημήτριος |
Ελένη |
19 6/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΞΙ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
11 |
Α4 |
ΛΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
19 6/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΞΙ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
12 |
Α6 |
Τρυπάκη Άννα-Μαρία |
Εμμανουήλ |
Χρυσοβαλάντου-Ειρήνη |
19 6/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΞΙ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
13 |
Α6 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
19 6/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΞΙ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
14 |
Α4 |
Καλαϊτζάκης Ιωάννης |
Νικόλαος |
Πουλουδιά |
19 5/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
15 |
Α5 |
Μελισσουργάκη Μελίνα |
Ελευθέριος |
Καλλιόπη |
19 5/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
16 |
Α5 |
Σαββίδης Σταύρος |
Ευστάθιος |
Κυριακή |
19 4/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
17 |
Α1 |
Βασιλάκη Χριστίνα |
Νικόλαος |
Ελένη |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
18 |
Α6 |
ΣΤΡΙΛΙΓΚΑ ΑΝΝΑ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
19 |
Α3 |
Χοχλάκης Νικόλαος |
Δημοσθένης |
Σοφία |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
20 |
Α2 |
Μενεγάτος Ιωάννης |
Γεώργιος |
Φωτεινή |
19 1/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ |
Άριστα |
21 |
Α6 |
Φωνιαδάκη Αναστασία |
Βασίλειος |
Μαριλένα |
19 1/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ |
Άριστα |
22 |
Α3 |
Ψαθάκη Αντωνία |
Ελευθέριος |
Μαρία |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
23 |
Α4 |
ΖΕΡΒΑΚΗ ΕΥΑΝΘΙΑ |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΙΩΑΝΝΑ |
18 12/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
24 |
Α5 |
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΗΛΙΑΣ |
ΠΕΛΑΓΙΑ |
18 12/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
25 |
Α2 |
Πετράκη Γεωργία |
Κωνσταντίνος |
Σοφία |
18 12/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
26 |
Α6 |
ΦΟΒΑΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
18 12/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
27 |
Α3 |
Ανδρεαδάκη Αικατερίνη |
Εμμανουήλ |
Μαρία |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
28 |
Α3 |
Γαρεφαλάκης Δημήτριος |
Χαράλαμπος |
Μαρία |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
29 |
Α2 |
Ρουμπίτση Νεφέλη |
Αλέξανδρος |
Μαρία |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
30 |
Α3 |
ΧΑΡΙΤΟΥ ΜΑΡΙΑ- ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΑΝΘΟΥΛΑ |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
31 |
Α3 |
ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΑΝΝΑ |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
32 |
Α2 |
Ξειδιανάκη Χρυσή |
Εμμανουήλ |
Ειρήνη |
18 10/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
33 |
Α5 |
Ρυσσάκη Ειρήνη - Χρυσοβαλάντη |
Λουκάς |
Ευσταθία |
18 10/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
34 |
Α1 |
Κρητσωτάκης Γεώργιος |
Εμμανουήλ |
Νεκταρία |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
35 |
Α2 |
ΜΗΛΙΩΡΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΜΑΡΙΝΑ |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
36 |
Α2 |
Ξενάκης Παράσχος-Ταξίαρχος |
Παναγιώτης |
Αριάδνη-Καλλιόπη |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
37 |
Α3 |
Βεγόπουλος Χαράλαμπος |
Βασίλειος |
Μαρία |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
38 |
Α2 |
ΜΑΡΚΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΜΑΡΙΑ |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
39 |
Α3 |
ΦΑΡΣΑΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΘΕΟΝΥΜΦΗ |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
40 |
Α4 |
ΚΑΜΠΟΥΡΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΕΥΘΑΛΙΑ |
18 7/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
41 |
Α5 |
ΞΕΙΔΙΑΝΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
18 7/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
Τάξη: Β
Α/Α |
Τμήμα |
Επώνυμο Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
Όνομα μητέρας |
Μέσος Όρος |
Μέσος Όρος Ολογράφως |
Χαρακτηρισμός μέσου όρου |
1 |
Β1 |
Μαυρακάκης Ιωάννης Στυλιανός |
Εμμανουήλ |
Δέσποινα |
20 |
ΕΙΚΟΣΙ |
Άριστα |
2 |
Β5 |
Μπιτσακάκης Ιωάννης |
Μιχαήλ |
Ελένη |
20 |
ΕΙΚΟΣΙ |
Άριστα |
3 |
Β1 |
ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
19 13/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
4 |
Β4 |
Ευθυμιοπούλου Μαρία |
Κωνσταντίνος |
Καλλιόπη |
19 13/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
5 |
Β2 |
ΤΣΑΜΑΔΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΜΑΡΙΑ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΣΟΦΙΑ |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
6 |
Β2 |
Τσορμπατζούδης Εμμανουήλ |
Μιχαήλ |
Αικατερίνη |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
7 |
Β3 |
Βαλέργας Χρήστος |
Δημήτριος |
Μαρία |
19 7/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
8 |
Β1 |
Μαυρομανωλάκης Γεώργιος |
Νικόλαος |
Δέσποινα |
19 7/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
9 |
Β2 |
Πιτσούλη Εμμανουηλία - Μαρία |
Γεώργιος |
Ευαγγελία |
19 7/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
10 |
Β5 |
Μπελενιώτη Νίκη |
Κωνσταντίνος |
Μαρία |
19 5/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
11 |
Β1 |
ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
19 3/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
12 |
Β5 |
Ταστανέλη Χρυσάνθη |
Δημήτριος |
Αικατερίνη |
19 3/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
13 |
Β4 |
Καμαρίτη Μαρία Στυλιανή |
Ιωάννης |
Ειρήνη |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
14 |
Β5 |
Πασχάλη Δήμητρα |
Απόστολος |
Γεωργία |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
15 |
Β5 |
Χρονάκη Ελένη - Σταματία |
Ιωάννης |
Ιωάννα |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
16 |
Β2 |
Σαΐπι Ενελίζ |
Ύλλί |
Σκιπόνια |
19 1/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ |
Άριστα |
17 |
Β5 |
Μιχαλάκης Άγγελος |
Μιχαήλ |
Αναστασία |
19 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ |
Άριστα |
18 |
Β3 |
Αθουσάκης Πολυχρόνης |
Ευάγγελος |
Άννα |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
19 |
Β4 |
Μαϊτάνη Μαρία-Ελένη |
Ιωάννης |
Ελισσάβετ |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
20 |
Β4 |
Μαρκουτσάκη Αικατερίνη |
Εμμανουήλ |
Ειρήνη |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
21 |
Β5 |
Σεραφειμίδη Μαρία |
Μιχαήλ |
Ουρανία |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
22 |
Β1 |
Καλονάκη Μαρία - Χρυσή |
Γεώργιος |
Καλλιόπη |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
23 |
Β5 |
Ταμπακάκη Αργυρή |
Ελευθέριος |
Μαριάνθη |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
24 |
Β2 |
Σγουρού Αθηνά |
Χαράλαμπος |
Μαρίνα |
18 10/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
25 |
Β2 |
ΝΤΑΓΚΙΝΗ ΕΙΡΗΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΑΝΝΑ |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
26 |
Β2 |
ΤΣΙΜΠΙΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΜΟΣΧΑ |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
27 |
Β4 |
Μανιαδάκη Μαρία |
Εμμανουήλ |
Γεωργία |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
Τάξη: Γ
Α/Α |
Τμήμα |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα πατέρα |
Όνομα μητέρας |
Μέσος Όρος |
Μέσος Όρος Ολογράφως |
Χαρακτηρισμός μέσου όρου |
1 |
Γ2 |
ΡΕΜΥΓΙΑΚΗ ΜΥΡΤΩ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΑΡΙΑΝΝΑ |
20 |
ΕΙΚΟΣΙ |
Άριστα |
2 |
Γ5 |
ΦΩΤΕΙΝΑΚΗ ΑΓΑΠΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΕΥΣΤΑΘΙΑ |
19 13/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
3 |
Γ2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΜΑΡΙΝΑ |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
4 |
Γ3 |
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗ ΜΑΡΙΛΕΛΑ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
5 |
Γ5 |
ΧΑΧΛΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΕΙΡΗΝΗ |
19 12/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΩΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
6 |
Γ2 |
ΔΑΟΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 11/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
7 |
Γ1 |
ΘΩΜΑΪΔΗ ΕΛΕΝΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
ΕΙΡΗΝΗ |
19 10/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
8 |
Γ1 |
ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗ ΘΕΑΝΩ |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 10/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
9 |
Γ5 |
ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΙΩΑΝΝΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΘΕΟΔΩΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
19 9/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
10 |
Γ2 |
ΓΚΑΓΚΑ ΕΙΡΗΝΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΑΝΝΙΤΑ |
19 8/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
11 |
Γ3 |
ΚΑΛΟΥΤΣΑΚΗ ΕΛΕΝΗ |
ΖΑΧΑΡΙΑΣ |
ΣΟΦΙΑ |
19 8/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
12 |
Γ2 |
ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΣΟΦΙΑ |
19 8/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
13 |
Γ4 |
ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΡΑΦΑΕΛΑ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
19 7/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
14 |
Γ2 |
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 5/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
15 |
Γ4 |
ΣΠΑΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΗΝΑΣ |
ΒΑΡΒΑΡΑ |
19 4/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
16 |
Γ2 |
ΓΕΩΡΓΙΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
ΙΩΑΝΝΑΣ |
19 3/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
17 |
Γ3 |
ΚΑΠΝΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
19 3/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
18 |
Γ1 |
ΚΟΛΟΥΝΤΖΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΜΑΡΙΑ |
19 3/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
19 |
Γ2 |
ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΟΡΣΑΛΙΑ |
19 2/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΔΥΟ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
20 |
Γ5 |
ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
19 1/14 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ και ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ |
Άριστα |
21 |
Γ1 |
ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ |
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ |
19 |
ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ |
Άριστα |
22 |
Γ4 |
ΜΠΙΓΙΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΑΡΙΝΑ |
18 13/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
23 |
Γ4 |
ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
18 11/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΤΕΚΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
24 |
Γ5 |
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΖΑΧΑΡΙΑΣ |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ - ΜΑΡΙΑ |
18 9/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΝΝΕΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
25 |
Γ3 |
ΛΙΑΠΑΚΗ ΕΛΕΑΝΑ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
26 |
Γ5 |
ΤΖΩΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
18 8/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΟΚΤΩ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
27 |
Γ3 |
ΚΑΤΡΙΑΔΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
18 7/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
28 |
Γ3 |
ΚΩΤΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΕΙΡΗΝΗ |
18 7/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
29 |
Γ5 |
ΤΣΙΜΠΙΝΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΜΟΣΧΑ |
18 7/14 |
ΔΕΚΑΟΚΤΩ και ΕΠΤΑ ΔΕΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ |
Άριστα |
ΗΡΑΚΛΕΙΟ 15/6/2021
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Νικόλαος Τουτουδάκης Φυσικής Αγωγής
Εκπαιδευτικές δράσεις στο κλείσιμο της σχολικής χρονιάς 2020-2021
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Εκδηλώσεις, Ομιλίες κλπ
-
Τελευταία Ενημέρωση Τρίτη, 13 Ιουλίου 2021 00:00
-
Δημοσιεύτηκε Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2021 10:02
Ζώντας φέτος μια ιδιαίτερη σχολική χρονιά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση να καταλαμβάνει τα δυο τρίτα της σχολικής χρονιάς και έχοντας στερηθεί τις δια ζώσης δραστηριότητες, κλείσαμε τη χρονιά με δυο δράσεις-παρουσιάσεις στο πλαίσιο πάντα των συνθηκών της εποχής του κορονοϊού, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Στο τελευταίο μάθημα της Λογοτεχνίας της Β΄ Γυμνασίου, είχαμε την τιμή και τη χαρά να είναι εξ αποστάσεως κοντά μας ο βραβευμένος συγγραφέας Νίκος Δαββέτας και να μας μιλήσει για το γράψιμο, τη συγγραφή, να μας πει βιώματά του που αποτυπώθηκαν μυθοπλαστικά στο χαρτί. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με τον ανεπιτήδευτο λόγο του, την προσήνειά του, τον τρόπο που τα προσέγγισε και τους μίλησε και ένιωσαν πως αυτός ο συγγραφέας που ήταν ένα όνομα σε ένα εξώφυλλο και τους μάγεψε με τις λέξεις στο χαρτί (είχαμε διαβάσει διήγημά του στο προηγούμενο μάθημα και γνωρίσαμε τα έργα του) είναι αληθινός, έχει σάρκα και οστά, είναι δίπλα μας και μας μιλάει. Αναμφίβολα μια σταγόνα αγάπης για το διάβασμα, τη γραφή και τη Λογοτεχνία πότισε τις καρδιές τους και το μοίρασμα αυτό της αγάπης θα την θρέψει και θα ανθίσει και ίσως κάποτε, όπως είπε και εκείνος στα παιδιά, αυτή η συνάντηση να αποτυπωθεί λογοτεχνικά από κάποιον/κάποια από αυτούς.
Στο τελευταίο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών από μετάφραση της Γ Γυμνασίου, στην "Ελένη" του Ευριπίδη, οι μαθητές/τριες δραματοποίησαν αποσπάσματα από το έργο, τα οποία παρουσίασαν στους συμμαθητές/τριες των τμημάτων τους, με περισσή χάρη και υποκριτικό ταλέντο κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων μας.
Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν από τη φιλόλογο Ματίνα Μεϊδάνη.
|
|
Ημερολόγιο
Απρίλιος 2024 |
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |
|
|